Persbericht Dierbaar

dibevo

Dierenpension de Bommel al 21 jaar trots Dierbaar;

Een betrouwbare bestemming voor uw geliefde viervoeter!

Wadenoijen, december 2023

In een feestelijke erkenning van hun langdurige toewijding aan dierenwelzijn heeft Dierenpension de Bommel dit jaar voor de 21ste keer op rij het Dierbaar keurmerk mogen ontvangen.

Dierbaar, een symbool voor de hoogste standaarden in de huisdierensector, stelt hoge eisen aan onder andere huisvesting, hygiëne, verzorging en expertise van de ondernemer en haar personeel. Slechts zestig bedrijven in de sector mogen zich tot deze elite rekenen, en De Bommel schittert al meer dan twee decennia als een van deze geselecteerde toppers.

Met een glimlach deelt Caroline, trots eigenares van De Bommel, haar gedachten:

Het is werkelijk fantastisch om voor het 21ste jaar op rij het Dierbaar keurmerk te mogen ontvangen. Bij Dierenpension de Bommel staat het welzijn van onze gasten altijd centraal. Al vanaf dag één  streven wij naar het hoogste niveau van zorg en comfort voor de dieren. Onlangs kregen we onverwacht bezoek van een Dierbaar inspecteur, die ons pension van top tot teen heeft doorgelicht. Van verzorging, voeding en hygiëne tot alle administratieve papierwerken, alles is grondig geïnspecteerd. En met resultaat, alles is weer in orde bevonden. Het is een kroon op het werk van het toegewijde team en een geruststelling voor al onze klanten, dat ze hun hond met een gerust hart aan ons kunnen toevertrouwen.”

Over Dierbaar:

Het Dierbaar keurmerk, geïnitieerd door Dibevo, de branchevereniging voor de gezelschapsdierensector, is een onderscheiding voor uitmuntend dierenwelzijn. Het verhogen van het welzijn van gezelschapsdieren is een vooraanstaand non-profitdoel van deze brancheorganisatie. Voor meer informatie over Dierbaar, ga naar www.dierbaar.nl.

Dierbaar Dierenpension de Bommel